28 Nisan 2010 Çarşamba

Büyülü cümleler..

Görünenle yetinirsen eğer sadece tırtıl olabilirsin. Çirkindir ya tırtıl, gönlünü çelmez. Görünenin ötesine geçmek istersen eğer, aradan örtüyü kaldırıp da gönül gözü ile bakarsan, kelebeği bulursun. Lakin gönül gözünle görürsen eğer, kelebeğe değil tırtıla sevdalanırsın.

Elif ŞAFAK, PİNHAN (Sf. 22)


İsimler büyülüdür. Sade büyülü mü, isimler hem de büyücüdür. Bir isimle ol ismi taşıyan, evvela hem nam; bir zaman sonra hem sıfat ve hem meşrep; derken hem dil hem kadeh ve hem sohbet; en nihayetinde hem sefer oluverirler.

Elif ŞAFAK, PİNHAN (Sf. 35)


Her hikaye, ezeli ve evveli olmayan, alabildiğine hudutsuz bir andır.

Elif ŞAFAK, PİNHAN (Sf. 10)


(Çok güzeldi bu kitap beni çok etkiledi ve sevdiğim satırları paylaşmak istedim..Gerçi daha çok var yazmak istediğim ama okumanızı tavsiye ediyorum. Kitap ince olmasına rağmen biraz ağır gelebilir fakat sizi içine çeken bir hikayesi var...)


1 yorum:

benim dünyam dedi ki...

evet bence de çok güzel bir kitap,bir solukta okunuyor, okumayanlara ben de şiddetle tavsiye ediyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...