24 Mayıs 2010 Pazartesi

Günaydınn (:



Herkeslere iii haftalarr...
Pazertesi günü haftanın en kriz günü gzl geçsin hepsiciğinizin inş.
Bu ara ben güzel bir rüyaya daldım hiç uyanmak istemediğim.. Malum sevdiceğim geldi çook uzaklardann doya doya hasret giderelim diyee geziyoruz, gezerkende çocuklar gibi eğleniyoruzzz...
Şuan herşey çok güzel geçiyorda evlilik hazırlıkları acayip geriyor ikimizi de o kadar çok alıncak şeyin listesi varki hangi birini diye fal taşı gibi açılıyor gözlerimiz. Ben bazen aceleci davranıyorum her gördüğümü paylaşmak istiyorum o sen karar ver beni hiç bulaştırma diyo ne de olsa bir sene var önümüzde tamam haklı ama napim o geldi ya daha bir hevesli oldum şu çeyiz işine neyse sanırım bu duruma birazcık ara vermek lazım...

momslikeme

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...