4 Mayıs 2010 Salı

Seni Saklayacağım


Seni saklayacağım inan
Yazdıklarımda, çizdiklerimde,
Şarkılarımda, sözlerimde.

Sen kalacaksın kimse bilmeyecek
Ve kimseler görmiyecek seni,
Yaşayacaksın gözlerimde.

Sen göreceksin, duyacaksın
Parıldayan bir sevi sıcaklığı,
Uyuyacak, uyanacaksın.

Bakacaksın, benzemiyor
Gelen günler geçenlere,
Dalacaksın.

Bir seviyi anlamak
Bir yaşam harcamaktır,
Harcayacaksın.

Seni yaşayacağım, anlatılmaz,
Yaşayacağım gözlerimde;
Gözlerimde saklayacağım.

Bir gün, tam anlatmaya...
Bakacaksın,
Gözlerimi kapayacağım...
Anlayacaksın...

Özdemir ASAF

Sevdiğim bir şiir akşam kitabı karıştırırken son satırların beni etkilediğini farkettim ve paylaşmadan edemedim iştee... Yukarıdaki foto da bendeniz oluyorr...

O kadar yorgunum ki şu ev taşıma işlemi gözümde büyüttüğümden daha da beter bişi... Hiç gücüm yok eşyaları kaldıramadım,taşıyamadım diye dalga geçtiler benle..Neyseki kalabalıktık halloldu bir şekilde. Yeni evimizi sevdim semt için biraz zamana ihtiyacım var alışmak kolay değil.. Apartmandan taşınıp müstakil bir ev satın aldık iyi mi ettik evet. Nedenlerini saymayım çookk.. Tek derdim, üzüntüm geride bıraktığım dostlar, komşular çok ağlaştık zaman herşeyin ilacı alışıcaz ama onların yeri hep ayrı kalacak...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...