22 Haziran 2010 Salı





Ruh halim çok değişken yinee havalar gibi bi  çok agrasifmişim bi çok mutlu şen şakrak neşeli....
Öyle diyo ree...
Bende sen öyle diyorsan öyledir diyorumm..
Ofiste klima yok çalışırken boncuk boncuk terler süzülmekte ve biz yarım saatte bir parfüm sıkmaktayız ne kadar doğrudur bilinmezz ama güzel kokalımm ter kokmaktan iyidirr...
Havaların çok sıcak olması nedeniyle ben bu aralar kışı çok özlüyorum zaten kış ayında doğmuşum aslında kışı değilde ben sonbaharı istiyorum hep sonbahar olsa keşke yerlerde sarı sarı yapraklarr arada bir yağan yağmurr ayyy ne romantiikk... Bide seneye evleniyoruz kısmetse ama ben sanki 2-3 ay sonra evlenicekmiş gibi tez canlı davranıyorum balayı için tatil yeri bile bakınıyorum şahsen deniz kum yerine böyle daha çok huzur verici bir yer olmasını tercih ediyorum abant, alaçatı, hindiba v.s aklımda olanlarr..Denize girip güneşlenmek yerine ferah ferah gezip yeni yerler görmek daha cazip geliyor. Sizinde tavsiye edeceğiniz bu tarz yerler varsa bi haber edin lütfen olur mu ?



P.S :  Eski BURSA evleri çok ama çok hoşuma gidiyor... Oymalı kapılar, küçük şirin pencereler ztn kapı fotosu çekme hastalığı var bende ama gzl dimiii....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...