9 Ağustos 2010 Pazartesi

Sıcak, Sıcak, Sıcakkkkk


Sıcaktan daha iyidir soğuk kış günleri.. En azından ayrı yürümeyip, sevdiceğine sarılıp yürümek...


Uzunca bir ara oldu bu sefer. Uçuktu, işlerin yoğunluğu, stresti derken epey boşlamışım bloğu.. Özlemişim yazmayı, sizleri... Yaz sıcakları çok fena bu sene oturduğum yerde sucuk gibi terliyorum yazı sevmeyen bir olarak bundan hiç hoşnut değilim.. Bugün şakır şakır yağmur yağdı ohh beee dedim işte bu toprak kokusu hafif bir esinti dedim; varmı bundan güzeli çok mu nankörüm ki acaba? Napim ben soğuk bir kış günü doğmuşum kimse benden yazı sevmemi beklemesin tamam sokaklar cıvıl cıvıl ama nedense bu pazar herkes zombi gibi göründü benim gözüme yürürken atılan o ağır adımlarr terden bedene yapışmış kıyafetlerrr bizde farklı değildik gerçii... Canım aşkım dedi olmaz böylee en iyisi biz film izlemeye gidelim tamam dedim Angelina Jolie 'nin SALT filmine gittik. Güzeldi.. Benim sevdiğim tarzda aksiyon, gerilim bayılıyorum bu tarz filmlere benden 10 üzerinden 7,5 puan aldı tavsiye ediyorum yani.
Heee bir de ehliyet kursuna gidiyorum bu aralar onun heyecanı sardıı rüyalarımda motor testi çözüyorum. Ya da sınavdan kaldığımı görüyorum inş geçerim 21 Ağustosta sınav biran önce gelsede geçip onun stresini de elesem hayatımdan ne iyi olucakk..
Şansa, duaya çok ihtiyacım var.

Eni-sonu benim de birgün olucak...
Az kaldı..

Foto: vi.sualize

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...