17 Eylül 2010 Cuma

Sınav


Yarın direksiyon sınavım var...
Umarım istop ettirmeden kalkışımı yapar keyifli bir deneyim kazanmış olurum..
Bu durum yani istop ettirme psikolojikmiş heyecandan oluyormuş genelde ama ben heyecanlı görmüyorum kendimi yazılı sınavımda evet acaip heyecan vardı ama şimdi yok.. Tabii yarın nasıl olur bilemiyorum. Sınavda en çok dikkat ettikleri de heyecan ve panik olma durumuymuş bakalım yarın ola hayrola diyorum bende.
Sınav güzergahında çalışırken gayet rahat ve keyifliydim. Hocamda tamamsın sen dedi..
Hee bide öyle 14-20 saat eğitim de almadım 4,5 saatçik sadece...

P.s : Bide,  inş. şanslı günümde olup, bütün trafik lambları yeşil denk gelir ;) 
Vi.sualize

5 yorum:

Zennube dedi ki...

sınavında şimdiden başarılar, umarım her şey istediğin gibi olur.

S€SS!zZzC€ dedi ki...

* Zennube : çok teşk ederim.. İnş.

Alp Onaran dedi ki...

Başarılar dilerim...
Resimde ki arabada en sevdiğim model..:)) vosvos..:)))
Neşeli bir akşam diliyorum.

lifegoeson dedi ki...

sınavda başarılar ;korma ben bile alabildiysem herkes alır ki,yalnız not verenler inerken biraz sararmıştı :))

S€SS!zZzC€ dedi ki...

*Alp Onaran : Çok teşk ederim.. Vosvos benim hayalimdeki araba birgün eni-sonu bnmde olucak...

*Lifegoeson : Sağol cnm.. İnş alabilirm.. Sınav bitti kalkışımı görseydin çok komikti bakalım kısmett.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...