23 Kasım 2010 Salı



Bayram da geldi geçti..
Upuzun soluklu, güzel ama yorucu bir tatilden sonra işlerimizin başına biraz buruk bir şekilde döndük nihayet. Buruk diyorum çünkü heran işsiz kalabilirim taşeron firmayız biz her yıl olduğu gibi bu yıl da ihalelerle boğuşup duruyoruz dilimizden hayırlısı demeyi eksik etmeden.
       Sevdiceğimse, askerden geldi geleli  iş peşinde. İkimizde dua'nın gücüne inanıp bigün yüzümüz gülücek, güzel günler gelicek diyor karamsar olmamak için motive ediyoruz birbirimizi.
Bunların yanı sıra tatlı telaşlarımız da olmuyor değil, düğün için düşündüğümüz ay'ı belirledik kafamızda (Eylül) olacak bir akisilik olmazsa tabii.
Zaten ben hep sonbahar gelini olmayı istemiştim.
Kısmet bakalım.

2 yorum:

Profösör dedi ki...

Uzun zamvndır biloğunu ihmal ediyordun. Ben de meraktan çatladım dorusu. İyi ki şimdi buradasın. Bu arada inşallah nişanlın için iyi bir iş bekliyordur onu. Eğer boşta kalırsan, sana dua ederiz iyui buir iş için..

Unknown dedi ki...

*Profösör : ahhh evet:( hiç yazmak istemiyordum canım sıkkındı şimdi iyiyim... Dualarınızla destek olmanız beni çok mutlu eder.. Duanın gücüne tüm kalbimle inanıyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...