1 Şubat 2011 Salı

Aldık gitti...


İnsan kendi evi için ilk defa bir mobilya almaya gittiğinde ne kadar çok kararsızlığa düşebiliyorsa ben de o kadar düştüm ve sonunda bir tanesini seçmem gerekiyordu.. Altta paylaşmış olduğum posttaki siyah beyaz yatak odasını da çok sevmiştim ama içime sinen bu oldu. Odanın sıcak bir havası olsun istedim ve bunu en çok bu oda da hissettim. Ne kadar çok gezerseniz mobilya alırken o kadar çok zor karar veriyorsunuz ben tercihimi SALONİ den yana kullandım. Henüz kullanmadığım için tavsiyelerde bulunamayacağım ne yazık ki, benim gitmiş olduğum mağazadaki satış temsilcisi bayan çok ilgili, güler yüzlü ve sıcaktı. O yüzden diğer tüm mobilyalarımızı Saloni den aldık. Evlilik hazırlıkları gerçekten stresli bir iş ama aldığın haz, heyecan ve mutluluk paha biçilemez...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...