22 Nisan 2011 Cuma

Cicilerim


Malum düğün hazırlıkları içerisindeyim.. Bugün itibariyle 63 gün kaldı şafak sayar gibi sayıyoruz sevdiceğimle... Ben çok heyecanlı ve sabırsızım böyle olunca belki birazcık çevremdekileri bezdiriyor olabilirim bak ne göstericem, bu nasıl, şu güzel mi diye diye...
Umarım bana hak veriyorlardır.
Fotoğraflarda gördüğünüz ürünler benim düğün ayakkabılarım sipariş ettik ablamla şimdi beklemedeyiz, ne zormuş yahu heyecanla istediğin bir şeyin gelmesini beklemek. Haftaya gelinlik provam var ve ben acayip stresliyim bu aralar detaylar içinde boğuldum sanırım buda bana biraz hasar verdi aşırı stresten seboreik dermatit (egzama) çıkmış bende çok üzüldüm çok korktum ama iyiye gidiyor şimdilik kötü bir durum yok inş. olmaz...
Ayakkabıları burdan aldık.. O kadar güzel ayakkabılar var ki bakmadan geçmeyin derim;)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...