10 Ağustos 2011 Çarşamba

Holiday






















Evet.. epeydir ortalarda görünmüyordum, ama  malum ''just married'' olduğumdan adepte olmaya çalışıyorum..
Balayımız ölüdeniz paradise garden butik hotel de geçti. Hoş, sakin, güzel manzarası olan bir yer tavsiye ederim. O kadar stresli günlerden sonra, nasıl herşey göz açıp kapayıncaya kadar çabuk geçiverdi anlamış değilim doğrusu. Çok güzeldi, mükemmeldi ve benim için  en özel tatildi...
Oda geçti.. Bitti.
Evimizdeyiz.. İşsiz olduğum için hem iş arayıp hem de evde yemek yapmayı öğrenmeye çalışıyorum, becerebiliyor muyum? Bence gayet iyi gidiyorum en  azından şimdiye dek kötü yorum almadım. Bu yemek olayına kafayı taktım iyi bir aşçı olacağım.. olmak istiyorum.
Kilo da aldım zaten..
Göbeğim ayva göbeğiydi şimdi ne? Kimse sormasın lütfen..
Hamur işi , tatlılar favorim bu hep böyle olacak..
Bak şimdi; şuan canım fena halde bavyera kremalı pasta çekti :))
Kalori mi ? Kimin umurunda..
Pasta yiyeceksem kaloriyi umursamam sonuçta biliyorum ve göze alıyorum demektir.
Hem niye en sevdiğim şeylerden kendimi mahrum bırakıp mutsuz olayım ki..
Konuyu fena halde saptırdım galiba.
Oysa, sadece hu hu  ben geldim dicektim :)


6 yorum:

hemera-nyks dedi ki...

hoşgeldiin :) fotoğraflarda çok güzel :)
-
hemera

Modaliza dedi ki...

Bende bir Bursa lı olarak bloguma beklerim...
Ayrıca mutluluklarrr canım
modaliza.blogspot.com

Unknown dedi ki...

*hemera-nyks : Hoşbulduk:) Beğenmene sevindim ;)

*Modaliza : Ne güzel hemen ziyaretine gelicem ;) Teşekkürler bu arada.

Adsız dedi ki...

Hoşgeldiniz...) Harika bir tatil geçirmişsiniz..:)) Biraz gıpta ile resimlere baktım..:)))
Her zaman ailenizle birlikte böyle mutlu olmanızı dilerim...:)))

Unknown dedi ki...

Alp Onaran : Teşekkür ederim.. Gerçekten benim için özel bir tatildi:)

semoş dedi ki...

Merhaba;
Bende önümüzdeki yaz evlenicem ve balayı mekanı arıyorum:)
Rica etsem paradise gardenden daha detaylı bahsetmen mümkün mü?
Temiz mi
Denizi nasıl
v.s. gibi

Şimdiden çok çok teşekkür ederim...
semoş

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...