20 Aralık 2011 Salı

25 Oldum :)

Bugün benim doğum günüm:) 
Akşam üzeri 18.30 civarı hayata gözlerimi açmışım. Çok zayıf, buruşuk bir bebek olduğum için bazı kişiler annemin moralini bile bozmuş heee bide, bazı koca karılar kız olduğum için laf yapmış.. Hiçbir zaman anlayamayacağım bir zihniyetle...
Doğduğum gün her yer bembeyaz kar kaplıymış. Artık kar yağmıyor.. Küçükken de doğum günlerimde kar yağardı çok, çok mutlu olurdum..
25 yaş......
Güzel bir yaş, tam kıvamında bir yaş bana göre..
Gerçekleşmesini istediğim (sağlık,huzur,mutluluk bunlar benim her gün ettiğim dua) bunların dışında tek bir dileğim var.. Gerçekleşince söyleyeceğim.
Şimdi gidip pastamın mumlarını üflemem lazım.


vi.sualize

2 yorum:

aysema dedi ki...

Kutlarım, nice yirmi beş yılları sağlık, mutluluk ve başarıyla kutlaman dileğiyle...

Unknown dedi ki...

aysema : çok teşekkür ederim sağolasın inş.bu arada hoşgeldiniz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...