12 Temmuz 2012 Perşembe

Güleç ve şaşkın


Geçen cumartesi günü Dr.randevumuz vardı. Güzel meleğim gayet sağlıklı her şey de yolunda gidiyormuş çok şükür..  Ama, benim içimi kemiren asıl mesele kız mı / erkek mi???? sorusuydu. İlk çocuğumuz olduğu için çokta önemli değildi yine de merak ediyordum işte içimde ise sanki kızım olacakmış gibi hissediyordum. Dayanamayıp Dr.'a sordum hımmm bir bakalım dedi önce sonra yine bir hımmm doğunca öğrensen olmaz mı diye sordu mümkün mü hayıııııırrrrr :)) Kociş gayet sessiz bu arada.. Oturduk bebekle ilgili aklımıza takılan sorular vs. konuşuldu sonra test sonuçlarımın arkasına koca bir '' K '' harfini bana gösterdi çok mutluydum Kociş ise güleç şaşkın. %90 kızmış sanırım bir sonraki kontrolümüzde netleşecek. Şimdilik benden mutlusu yok....


foto:google

2 yorum:

uzunincebiryol dedi ki...

Alah sağlıkla mutlulukla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah:)

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim inş. amin. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...